Stillastående klänning och svartgodsbränning

Klänningen står för närvarande ganska still, helt enkelt för att jag inte är riktigt vän med armarna. Jag har sytt på den ena men den drar sig lustigt och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det
Här är i alla fall en bild av klänningen innan det misslyckade försöket med armen.


För ett tag sedan hade jag och Christel svartgodsbränning ute på parkeringen i Högehall. Elda som tusan var det som gällde, och resultatet av detta var att vi fick övernatta där. En lätt udda upplevelse, men med en öl i handen och en lägereld som hette duga så gick det att lida sig igenom :-)


Och ja-det är en gjutjärnsgryta som står upp-och-ner mitt i elden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0