Var fan har jag lagt den?

Tänkte att jag skulle börja klippa ut och sporrmarkera alla linjer på korsetten. Hittade givetvis inte sporren, så jag fick ringa mormor och höra om jag kunde låna hennes, villket var ok. När jag var och hämtade den upptäckte jag dock att det var en äldre modell, med VÄLDIGT vassa taggar. Om jag ville skulle jag kunna använda den som mordvapen, så akta er alla för att göra jävlas med mig när jag jag har sporren i närheten :-)
Nackdelen med en så vass sporre är givetvis att jag inte kan sporra direkt på golvet som jag brukar, jag har fått ha en skärbräda under (tack och lov att det finns tunna flexibla på IKEA som man har köpt för många av, men nog känns det konstigt med en skärbräda i sylådan)
Kom sent omsider igång med mina planer, i alla fall klar att sporrmarkera halva korsetten. Nästa problem är-vad i helsike ska jag fodra med? Om jag inte springer på något bra så får det nog bli med samma tyg, då blir det i alla fall stadga i eländet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Här snackar vi dagens i-landsproblem.
Tänk om du bara hade haft en smörkniv att tillgå.=)
Livet är hårt
Må gott Kram

2008-02-27 @ 18:37:53
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se
Postat av: Petra

Hmm, något mjukt, nära kroppen, som inte töjer sig för mycket? Enkelt lakansväv kanske? :)

2008-02-27 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0