En bra helgs arbete

Jag har verkligen jobbat på nu i helgen. Man kan verkligen se att det inte är långt kvar tills korsetten är färdig.


Här är de underbara glassaxarna, något varje välfylld syhörna bör ha.
Glassaxar

Var inne i stan en liten snabbis idag. Korsettkanterna fransar sig så enormt så jag var tvungen att köpa något att kanta den med, hade från början tänkt att bara göra en dubbelfåll men jag har inte tillräckligt kvar att fålla i. Jag valde en beige snedslå, som jag i nuläget har hunnit sy på ungefär 1/3, och det blir super! (I alla fall enligt min egen åsikt.)
Halvklar kantning

Kommentarer
Postat av: sj

Bra jobbat Febe. Jag ser fram mot det färdiga resultatet.
Men vad ska jag ha att försvara mej med nu när du har min sporre.

2008-03-09 @ 21:54:35
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0