Fuskar

Bandkantningen är tråkig, riktigt tråkig så följaktligen går det sakta. I går hade jag lite tid över men istället för att fortsätta bankdkanta beslöt jag mig att hamra i öljetterna. Detta var inte enbart av leda dock utan jag tänkte det var bättre om jag förde oväsen dagtid, annars blir väl grannarna galna på mig.

Med öljetter i

Ja, jag vet att öljetter är föga tidsenliga men å andra sidan är inte plastskenor det heller. Den är ju trots allt bara till för att får rätt siluett och då spelar det ingen större roll.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan vad snygg det blir! Nu har jag införskaffat allt.. utom sporrmarkeringspapper, damn it. Det finns fan inte här! Grymt störande... försöker i Växjö i helgen! Kram

2008-03-26 @ 08:30:51
URL: http://petrulus.blogg.se
Postat av: Laila

Oj, här arbetas det på vill jag säga. Blir den snart färdig så vill jag prova för att se vad den gör för hållningen. Jobba på.........
Kram

2008-03-26 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0