Hjälp, dom rymmer!

Korsetten är inte klar, jag vet men kanta ÄR förbålt tråkigt, den kan inte sägas för många gånger. Om man kikar noga på bilderna kan man se nålarna i nedkanten.

Petra har varit här i kväll och trots att korsetten inte är helt klar så kunde vi inte motstå att prova den, och den är super!
Det enda kruxet är att brösten rymmer ur uringningen. Jag har bara en sak att säga-kurvor! Dessutom om man snörar den jäkligt tajt så är det bra om man kan låta bli att andas.

Jag i min "nästan-väldigt-snart-färdiga" korsett
Febe i halvfärdig korsett

Petra i samma korsett
Petra i halvfärdig korsett

Kommentarer
Postat av: Larelle

Skönt att den äntligen börjar bli klar. Supersnygg! Fast, som sagt, du kanske behöver binda ner behagen så de inte studsar ut... Hehe, vilka problem man kan ha. Ser fram mot att äntligen få se vad som händer med tyget jag var med och handlade senast du var här. För det är väl på G här näst?

2008-04-03 @ 09:28:57
Postat av: Larelle

Förresten så ser den ganska svår ut att hoppa i själv.
Hur ska du lyckas med det?

2008-04-03 @ 09:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0