Vikingamarknad

Idag har jag besökt Fotevikens vikingamarknad. Villket underbart ställe- inte en plastmoj så långt ögat kunde se!
Fantastisk miljö och jättemysig marknad utan en massa "medeltida" ölöppnare och hjälmar med plasthorn.
Givetvis har jag passat på att  shoppa lite.

Jag har visserligen gett bort min gamla vikingaklänning, men jag tänker sy mig en ny så småningom, och nu är jag piskad till det eftersom jag inte kunde låta bli att inhandla ett par efterlängtade spännbucklor nu när jag hade chansen.



Som ni kan se så föll jag givetvis för den vräkigaste modellen :-)

Kommentarer
Postat av: Christel

De är så snygga! ;)och mycket finare i verkligheten

2009-07-02 @ 10:53:06
URL: http://kirvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0